понеділок, 1 серпня 2022 р.

 

Українська література



11 клас

1Павло Тичина «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти».

2. Максим Рильський «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду».

3. Євген Плужник «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

4. Микола Хвильовий (М. Фітільов) - «Я (Романтика)». 

5. Юрій Яновський «Майстер корабля».

6. Валер’ян Підмогильний - «Місто». 

7. Остап Вишня (Павло Губенко) - «Моя автобіографія», «Сом», «Письменники».

8. Микола Куліш «Мина Мазайло». 

9. Богдан-Ігор Антонич - «Зелена євангелія», «Різдво», «Коляда».

10. Осип Турянський  «Поза межами болю».

11. Євген Маланюк «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...».

12. Іван Багряний ( І.Лозов’ягін) «Тигролови».

13. Олександр Довженко «Щоденник» (періоду війни), «Зачарована Десна».

14. Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…».

15. Дмитро Павличко «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…».

16. Іван Драч - «Балада про соняшник». 

17. Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс».

18. Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай».

19. Василь Стус «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…».

20. Олесь Гончар «Модри Камень».

21. Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном».

Немає коментарів:

Дописати коментар