вівторок, 29 вересня 2015 р.

Всеукраїнський День бібліотек


Віддаючи данину поваги бібліотечному руху в незалежній Україні, 14-го травня 1998-го року Президентом України було підписано Указ № 471/98 про щорічне святкування Всеукраїнського Дня бібліотек. В Україні він відзначається 30-го вересня. У цей день, Всеукраїнський День бібліотек, ми так само поспішаємо приєднатися до привітань на адресу всіх працівників цього безцінного осередка, з віками накопиченого, нашого людського досвіду і знань. Бажаємо Вам усіх благ, уваги ваших читачів і ваших справжніх шанувальників! Зі святом бібліотек!











Нижеголенко Валентина


"Бібліотека - мій бальзам"



Пірнаю я у море книг, І насолоду з цього маю,Бібліотека - мій бальзам, Який я розумом сприймаю.Бібліотека - світ знання, Тож люди йдуть щодня до неї.В ній і почуття, Поради є і є ідеї.Абонемент, читальний зал – Книжковий храм і центр культури.Тут затамуєш навіть дух, Якщо ти ніжної натури.Цей дух незримо окриля, Підносить нас до неба, А як зануришся в книжки,Нічого кращого й не треба.Бібліотека - мій бальзам,Життя своє їй присвятила. Вона мені, як рідний дім,Завжди жадана, люба, мила.
Учні школи переглянули виставку книг "Мої улюблені казки"
До дня бібліотек учні 9-Б класу Яремченко С.,Скуйбіда В., Бредун А., Скорина Д. разом з зав. біблітекою ЗОШ №3 Скуйбідою Л. М. провели виховну годину у 6-А класі.



Немає коментарів:

Дописати коментар