вівторок, 5 травня 2015 р.

Увага!

До бібліотеки надійшов новий журнал 

"Виховна робота в школі" №4

2 Розвиваємо інтерес дитини. Калошин В.Ф. практичні поради вихователям)

6 Формування національної свідомості учня засобами народознавства. Кірішко Л.М.

11 "Згадаймо всіх поіменно...". Білокриницька Т.І. (виховна година до Дня Перемоги)

17 "Рідна домівка, рідна сім'я, тут виростає доля моя...". Плужник Л. С. (свято до Міжнародного дня сім'ї)

20 Мамина пісня. Грабовська Л.М.(свято-конкурсдо Дня матері,5-6 кл.)

22 День матері. Боднар Н.І.

27 Свято матері. Шумейко Л.В. (загальношкільне свято)

32 Країна дитячихусмішок. Кучкова З.М. (свято до Дня захисту дітей)

36 Урочистості з нагоди вшанування творчої особистості. оржеховська В.(підбиття підсумків навчального року)

39 Прощавай, початкова школо! Мірошко О. І.

46 Школа, до свидания! Здравствуй, теплое лето!Иванова В.В. (праздник Последнего звонка)  

50 Дівчатам про сокровенне. Сотніченко С. В.(бесіда, 8-10 кл.) 

Увага!

До бібліотеки надійшов новий журнал 

"Шкільний бібліотекар" №4

2 Підсумки конкурсу (перший етап)

3 Формування читацької компетентності молодших школярів на уроках позакласного читання. Манойло В. В.

7 "З тобою, роде мій орлиний, іду дорогами війни". Руденко Т. Д. (урок мужності для учнів 9-х класів)

12 Литература по естественным наукам. Подкопай Е. А., Щербак С. И. (совместный урок для 5-х классов)

16 "Нам без книг ныяк не можна". Мосорик Г. М. 

21 "Умань: роки, обпалені війною". Москаленко О. С. (Виховний захід до 70-річчя Великої Перемоги)

26 После заката, или сумерки в библиотеки. Тигинян О. Н.

31 "Мелодія весни-поезія кохання". Хлановська Н. В. (літературно-музичний вечір)

35 "Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!". Крук Т. Є. (Сценарій виховного заходу патріотичного спрямування)

Немає коментарів:

Дописати коментар